niedziela, 30 marca 2014

38. Urodzinowe prezenty + haul zakupowy


Hello!;** Nie mam żadnych nowych ciekawych zdjęć, więc wpadłam na pomysł, żeby pokazać Wam co dostałam na urodzinki 2 dni temu... :) Nie miałam nic wyprawiać, nikogo nie zapraszałam, ale mam taką miodzio rodzinkę, że wszyscy przyjechali♥ Dostałam kilka drobiazgów, słodycze, perfumę, wakacyjną torbę, bieliznę (ale nie będę jej tu dodawać;p) no i pieniądze.


Jednak najbardziej wyczekiwanym prezentem są buty od mojego Skarba;** On mojego bloga nie czyta, ale thx thx thx♥ Nie wybrałam białych, bo za szybko by mi się brudziły;p, a czarnych mam kilka par... Kolorowe najbardziej do mnie pasują;p


Od razu po zakupach wybrałam się z koleżanką na wielogodzinne zakupy do Centrum Handlowego Focus Mall w Zielonej Górze :)) Nogi wchodziły nam do dupki, ale było warto... :) Zbytnio nie zaszalałam, ale pokaże moje łupy:


 t-shirt - Cropp


 bluza - Cropp


kurtka - Bershka

To by było na tyle... ;**

148 komentarzy:

  1. Świetne air maxy i bluza :)
    http://wuess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super że wybrałaś air maxy, a kolorowe są najlepsze!!!!! ale bym je nosiła <3 oczywiście super prezenty Kochana, właśnie mam ochotę na takie ptasie mleczko ;-D ;-* świetna koszulka, podoba mi się chyba najbardziej, chociaz bluza i kurteczka też są super, szczególnie kolor kurteczki mmm <3 będziesz w tym pięknie wygladać, nie moge się doczekać stylizacji i Twoich zdjęc Piękniocho :*:*
    cieszę się, że urodzinki się udały, a apropo moich życzeń nie ma za co dziękować ;-**
    buziaki i miłego tygodnia misiu pysiu, do poczytania w kolejnych wpisach, pewnie już kwietniowych <3 chyba, że planujesz dzisiaj coś skubnąć ;-D ja na pewno nie ;-D <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego :)
    fajne butki :)
    ciekawa jestem tez koloru szminki :)

    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty i mietowa kurtka świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne ubrania, ale ja nie lubię kolorowych air maxów. To dziwne, że kupił Tobie je chłopak O.o heh. Zazdroszczę. Pozdrawiam :*
    magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Lovely stuff!

    hugs <3
    behindtheattitude.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. A więc spóźnione - wszystkiego najwspanialszego! :*

    Piękne prezenciki! I to ptasie mleczko! <3 Oddałabym za nie wszystko! :)

    Pozdrawiam,
    www.katee-m.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo Klaudia miała urodzinki ! No to wszystkiego najlepszego kochana ;*
    Śliczna jest ta koszulka , miałam kupić podobną :)
    Jake Toranzo Austin Szymański

    OdpowiedzUsuń
  9. kurteczka ma genialny kolorek! :* i wszystkiego najlepszego piękna! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. nie ubieram sie na sportowo zbyt czesto ale buciki sa sliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super nowości, najbardziej w oko wpadła mi miętowa kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super ciuszki:) i adidasy świetne :) ja czekam jjuz na swoje..które powinny dojśc lada dzien :P
    pozdrawiam i zapraszam :) - http://gusus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. SLiczne Maxy . Wszystkiego naj !!!
    W ogole wszystkie prezenty boskie

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak ja uwielbiam Air Maxy ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. aa nie pokazuj mi tyle słodkości bo zaraz nie wytrzymam i będę musiała iść po ptasie mleczko do sklepu:/:p świetne buty, moze to i racja ze białe szybko by się brudziły:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne buty :)

    http://mimblox.blogspot.com/
    Jeśli blog Ci się spodoba- zaobserwuj, z przyjemnością się odwdzięczę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podobają mi się buty! :D
    soelliee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne prezenty :D
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam czekolady Milka <3 T-shirt i bluza śliczna ;) nosiłabym ;)

    http://women-are-beautiful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. omomom... ale cudowne ciuchy <3 a tak wgl to spóźnione wszystkiego naj, naj ;*
    pozdrawiam cieplutko^^
    http://normalnyblognienormalnejnastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Same cudeńka! A to ptasie mleczko uwielbiam! :D I zawsze jem je częściowo, czekolada, pianka i ta truskawka :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Super prezenty ale buty wymiatają :D

    OdpowiedzUsuń
  23. wszystkiego najlepszego piękna! ;*
    zazdroszczę prezentów :) są wspaniałe <3
    wspaniałe ciuszki :)
    pozdrawiam cieplutko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. wow, świetne buty, jesteś prześliczna.
    obserwuję :*
    http://for-every-season.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkiego najlepszego. :)
    Ładne są niektóre rzeczy. c:
    Pozdrawiam
    Maja ♥
    http://friend-ffriend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Buty i bluza do jakbyś dla mnie kupowała - takie chcę ! A co do drobiazgów to i coś słodkiego i pięknego - super prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny post i genialny wygląd bloga :)

    zapraszam do mnie http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. The funny shirt is amazing. Also love the blue color of nail polish. :)
    Fashion Happenss

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkiego najlepszego ! :P
    Świetne rzeczy. <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakie piękne air maxy! *.*
    100 latek! :)

    Mój blog [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczne są te buty :D

    http://joanne-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. spóźnione sto lat :*
    ale dostałaś super prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nieco spóźnione wszystkiego najlepszego!
    Naprawdę fajne prezenty, podoba mi się również bardzo ta bluzka, którą kupiłaś *_*

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Spóznone sto lat!
    Świetne prezenty,bardzo podobają mi się te air maxy :)

    Zapraszam na konkurs :)
    http://catey-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Jeju, spóźnionego wszystkiego najlepszego kochana :**
    Wow, góra prezentow widzę :3
    Zazdroszczę butów ;D
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystkiego najlepszego ! :D Spóźnione, ale są ;) Ile tych prezentów xd http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Te air maxy są miodzio po prostu! I naprawdę będą do ciebie pasować! Białe buty są piękne, ale jeżeli chodzi o ich czyszczenie to jakaś tragedia.. Kiedyś kupiłam jakieś skórzane trampki to szorowalam je godzinami a i tak na następny dzień gdzieś jeblam butem w błoto i tylko się wkurzalam, wiec okejka dla mnie xd kurteczka jest rewelacyjna! ;)
    Buziaki kochana ;***

    OdpowiedzUsuń
  38. Podobają mi się buty! :) Świetne prezenty :) Aa i wszystkiego najlepszego! Spóźnione, ale jest!

    OdpowiedzUsuń
  39. air maxy zawsze spoko :D chociaz ja bym wybrala inny kolor, czarny xD

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne rzeczy! Widać, że zakupy udane :D Prezenty też bardzo fajne ^^
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post jeśli masz chwilę - pusta-szklanka.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam czekoladę Rittera:p masz zatem slodka rodzinkę:) wszystkiego najlepszego:):*

    OdpowiedzUsuń
  42. mm ale super prezenty ♥ OOO Air Max :)) bardzo fajne prezenty
    Jeśli zaobserwujesz nasz blog to na pewno się odwdzięczymy :*
    Pozdrawiam Miki
    U nas nowy post - może wpadniesz i skomentujesz ?

    miki-and-nessy.blogspotcom

    OdpowiedzUsuń
  43. Super rzeczy. Bardzo fajny motyw na torbie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Skoro miałaś urodzinki to Wszystkiego Najlepszego ! Spełnienia marzeń ! Świetne prezenty dostałaś, nabardziej podobają mi się Air Maxy i miętowa kurtka ! Co do butów to fajnie, że zdecydowałaś się na takie kolorowe :-) Nawet mi się ten model butów podoba, a nie przepadam za sportowym obuwiem, ale jak wiadomo tylko krowa nie zmienia zdania hehe :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. buuty <3
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Super bluzka z croppa :D Ogólnie strasznie lubie tą firmę :D

    http://lethaal.blogspot.com/
    Proszę o klikanie w linki . Sama wiesz jakie to dla mnie ważne :) Za każda obserwacje - Odwdzięcz się

    OdpowiedzUsuń
  47. Dostałaś świetne prezenty, bardzo podobają mi się Twoje buty, pewnie Twoja kolejna stylizacja będzie związana z nimi ? :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. A właśnie miałam pytać na które adidaski się w końcu zdecydowałaś hehe :) Też choruję na kolorowe air maxy :( Ooooo mom, Twoje są idealne!!! :) Twój chłopak to ma gest :) Spóźnione urodzinki kochana, spełnienia najskrytszych marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  49. love your Nike shoes and jacket! amazing haul <3

    Letters To Juliet

    OdpowiedzUsuń
  50. No no widzę że ci się opylało chodzi tyle czasu ciuszki są super : ) .Byłam nie dawno w cropie w moim mieście niestety nie widziałam takiej bluzy choć szukałam czegoś podobnego .No niestety ja mam zawszę pecha . To miłe że rodzinka zrobiła ci niespodzianka.Obdarowali cię fajnymi prezencikami : ) Ale tej cudnej bluzki nic nie przebije ; D
    U mnie pościk na dniach .Mam nadzieję że u ciebie będzie coś jak najszybciej .
    Pozdrawiam :***

    OdpowiedzUsuń
  51. świetne buty, piękne są! :)
    wszystkiego dobrego :-*
    super ciuchy, bluza genialna :))

    OdpowiedzUsuń
  52. Kurtka od razu wpadła mi w oko <3 I fason i kolor- cudo!
    Wszystkiego najlepszego :* Spełnienia marzeń, wiele uśmiechu i miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  53. przepraszam,że spóźnione (nawet bardzo) życzonka,ale kochana wszystkiego co najlepsze,spełnienia marzeń,dużo zdrowia i wiele wiele miłości! :* a prezenty naprawdę cudne,nie ma co narzekać haha ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. oo, jakie świetne rzeczy :)
    Spóźnione wszystkiego najlepszego :*

    OdpowiedzUsuń
  55. Pomadka od kate moss <3 , ja też niedawno miałam urodzinki. Spóźnione życzenia! :*

    OdpowiedzUsuń
  56. Wszystkiego najlepszego!!!! :*:* :) Świetne prezenty i apetytu na słodkości mi narobiłaś strasznego, uduszę! :P Ta koszulka jest wspaniała, sama bym taką chciała, totalnie w moim klimacie!! :D Bluza także :)

    OdpowiedzUsuń
  57. These are such awesome new buys! Fantastic tee and sneakers! Thanks for stopping by dear...I value your opinion.

    OdpowiedzUsuń
  58. I love it the T-shirt is very cute!
    xx

    www.sakuranko.com

    OdpowiedzUsuń
  59. cześć Misiaku wpadaj na nową notkę ;-***

    OdpowiedzUsuń
  60. Dostałaś świetne prezenty. Widzę, że się zmieniło jedno zdjęcie w nagłówku :P Pozdrawiam : ) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. hahahaha jesteś niesamowita bejbe ;-** uśmiałam się tak, że prawie spadłam z krzesła ;-D gdzie Ty widzisz te moje cyce? :D jeżeli chodzi Ci o te delikatne wzniesienia to tylko gąbka ze stanika ;-D co do fryzurki to z miesiąc temu doszłam do tego koloru jest prawie taki sam jak mój naturalny, więc jedynie bedę go ożywiać szamponetkami no i akcja zapuszczanie <3 a grzywke mam zawsze tylko raz ją upinam do góry, raz na bok a czasami mam prosta tak jak na zdjęciu. wtedy akurat miałam meeegaa pryszcze na czole dlatego musiałam zakryć to grzywką haha ;-D
    dziękuję za wszystkie słodkie slówka Ty to w ogole mój słodki pyszczek jestes ;** a fanką to mogę być, ale ja Twoją <3 i zresztą jestem <3 ;-******

    OdpowiedzUsuń
  62. Siemka u mnie jest już nowy post :***

    OdpowiedzUsuń
  63. lovely blog and lovely shoes. would you like to come over my blog and maybe also follow each other if you are interested in ? xo

    http://fleuryina.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  64. Ale super Air Maxy ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  65. Śliczne łupy zakupowe :D
    Maxy poprostu cudo *.*
    Pozdrawiam Cię Ciepło :*
    emiuula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. maxy najlepsze, ale ptasie mleczko też odpowiada:D może i Twój chłopak nie czyta bloga, ale pewnie będzie mu miło jak przypadkiem podejrzy;p

    OdpowiedzUsuń
  67. świetne prezenty, no to urodziny jak najbardziej udane <3 uwielbiam te airmaxy <333

    xoxo

    http://thestylemaze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Bardzo fajne rzeczy. Spóżnionego najlepszego ! :*

    http://olusiek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. fajne buciki :D i świetne kolorki lakierów do paznokci :D

    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  70. Chętnie spróbowałabym ptasiego mleczka z nadzieniem truskawkowym, jeszcze takiego nie jadłam. Bardzo podoba mi się Twoja nowa bluza z Cropp'a :) Widzę, że miło spędziłaś czas w urodzinowy dzień :D

    OdpowiedzUsuń
  71. sliczne prezenty na urodziny, a Tobie zycze spoznionego ale najlepszego, milosci, szczescia zdrowia, slodkosci, zyczliwosci , usmiechu :)
    U mnie nowy post Things that makes me happy. Liczę , że skomentujesz, bo bardzo mnie interesuje jakie rzeczy sprawiają , że I ty się uśmiechasz : )
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Super ze strony Twojej rodziny, że pomimo tego iż nie wyprawiałaś urodzin i tak świętowali Twój dzień. :)
    Niezłe prezenty.:D
    Maxy zawsze spoko. <3

    OdpowiedzUsuń
  73. Świetne są te Air Maxy :) Miałam kupić sobie ten wzór, ale zmieniłam na granatowo różowe. Bardzo podoba mi się twój blog. Lubię czytać takiego typu posty :) Pozdrawiam

    KLIK BLOG KLIK!
    KLIK BLOG KLIK!
    KLIK BLOG KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  74. Całkiem udane te Twoje urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Świetne buty :) Air maxy są niesamowicie wygodne, ja moje uwielbiam :D Nadają się nawet na te chłodniejsze dni, buty idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  76. amazing stuff dear!
    xoxo,

    http://whitedahlia.blogs.elle.es/

    OdpowiedzUsuń
  77. hahaha jak Ci pisałam o tych gąbkach od stanika sama myślałam, że jebnę ze śmiechu ;-D to takie śmieszne i smutne zarazem ;-D ale jest jak jest, po cóż się oszukiwać :-D
    Dzięki Misiu za słowa prosto z serducha <3
    i dostać miano najpiękniejszej bloggerki od naprawde najpiękniejszej bloggerki?- bezcenne ! ;-D
    czekam na coś nowego Kochany pyszczku :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  78. kurteczka najlepsza ! ma przepiękny kolorek <3

    OdpowiedzUsuń
  79. Świetne prezenty, buciki rewelacyjne :)

    Co powiesz na wspólną obserwację? :)
    http://theloth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. Piękne buty, właśnie panuję kupić identyczne *o*
    Zapraszam do mnie :)
    http://jessicaa-moda.blogspot.com
    (obs=obs, jeśli się zdecydujesz na ten układ napisz u mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  81. Super blog, buty genialne też chciałam kupić ten kolor :)
    Zobacz nowego posta, jeśli ci się spodoba to zaobserwój a ja się odwdzięcze
    damarce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Świetne rzeczy:)
    Zapraszam do mnie na rozdanie,do wygrania ramoneski i inne perełki:)

    OdpowiedzUsuń
  83. świetnie
    co powiesz na wzajemną obserwację:) ?

    OdpowiedzUsuń
  84. Bardzo podoba mi się bluza. ; )

    pozdrawiam, http://allooornothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. Heeeloł bejbee ;* u mnie nowa notka :D :***

    OdpowiedzUsuń
  86. Great look!I like your blog))Would you like to follow each other? Just let me know in my blog. xoxo
    http://www.elationofcreation.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. Tak sobie tradycyjnie przeglądam Twojego blogaska i patrzę- 99 komentarzy.... nie byłabym sobą gdybym nie dodała setnego ;-D oto i on ;-D
    coś kiedyś jakieś wróbelki ćwierkały że miałaś dostać paczuszkę z allegro i dodać post ze zdjęciami i ciagle na to czekam bejbe ;-D
    buzi buzi ;-****

    OdpowiedzUsuń
  88. Śliczne maxy *o*
    Zapraszam: http://me-and-the-little-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. Cześć pysiu, nowy pościk :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  90. cudowna kurtka śliczny kolorek <3

    endrie

    OdpowiedzUsuń
  91. ahah, I reallly love that Milka choc!! :) And those Nike are just amazing, perfect! * have a nice weekend*

    Le Trendy Charm BLOG
    Le Trendy Charm FACEBOOK

    OdpowiedzUsuń
  92. Śliczne buty *.*
    I bluzka też jest fajna xD
    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  93. Wiem, że spóźnione ale WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO !
    Piękne ciuchy dostałaś. Wszystkie mi wpadły w gust :)
    Zapraszam do mnie http://moment-foor-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  94. Boskie Airmaxy! Wszystkiego Najlepszego! Świetny post!

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/04/human.html

    OdpowiedzUsuń
  95. Love the shoes,can I have them!? Haha
    Have you heard about Ruak Styling?
    Check out the two new stylists on the block at www.lovefromsimmie.com :)

    Stay pretty doll ♥ ♡ ♥ ♡

    OdpowiedzUsuń
  96. SWIETNY BLOG !!!
    wpadniesz do mnie ?! A może zaobserwujesz ?!
    link : http://zycie-z-andzikiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  97. u mnie w rossmanie akurat było mnóstwo tych pomadek, ale co rossman to inny asortyment :D Kochana jest mi bardzo przykro, że nie dodajesz nic nowego :( stęskniłam się za nowymi notkami ale jakimiś fotkami :( weź no zepnij dupkę i coś napisz :*:*:*:* <3

    OdpowiedzUsuń