poniedziałek, 17 marca 2014

35. Pomóżcie :)

Cześć Robaczki;* Pogoda się trochę zepsuła, doskwiera mi nuda, więc czas napisać nową notkę :) Dzisiaj przychodzę do Was z prośbą o pomoc. Zbliżają się moje urodziny, będzie mały przypływ gotówki ;D więc wymyśliłam, że kupię sobie jakieś sportowe butki na wiosnę. Problem w tym, że nie mogę się zdecydować które wybrać... Najlepiej wszystkie na raz♥ ale aż tak mi się nie powodzi... ;p Pomożecie? ;*






I co? Które wybrać? :)
(wszystkie foty są z mojego tumbrl'a♥)


 
 ~ Buziaczky ;*

107 komentarzy:

  1. mi chyba najbardziej podobają się air maxy;) wybierz je:D

    OdpowiedzUsuń
  2. AIR MAXY - bardzo mi się podobają, tylko z kolorem to bym miała problem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana widzę że nowa notka super : )
    Ja bym wybrała air maxy sama myślę o ich zakupię . Ale jeszcze nie jestem pewna .
    Pozdrawiam cieplutko :***

    OdpowiedzUsuń
  4. O jejciu ciężki wybór. Wydaje mi się, że wybrałbym air maxy. Bardzo fajny blog.
    milka966.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym wybierała 1 lub 3 :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym wybrala 3 numer . Sa one mega wygodne
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm ciężki wybór ale chyba 3 ;)
    Pozdrawiam serdecznie ^^
    Zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem Ci, że teraz mam podobny dylemat, bo też wkręciłam sobie, że muszę mieć jakieś adasie, a że jest ich milion to nie wiem które wybrać :O aaaaaaaaaaaaaa.... ale na pewno jakieś kolorowe, więc mi najnbardziej przypadły do gustu air maxy :)
    A buziaki przesłodkie do nas ślesz kochana :) Do Ciebie również leci :* Dziękuję, że o mnie pamiętasz i odwiedzasz :* A nowy post już w środę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miętowe Nike wyglądają cudnie !

    OdpowiedzUsuń
  10. Great pictures! love all those sneakers!
    xoxo,

    http://whitedahlia.blogs.elle.es/

    OdpowiedzUsuń
  11. 1 lub 2!!!! takie cudne!<3

    też Cię już dodałam! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Air force mam i sprawują się swietnie, polecam ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wybieram obce nr 2 :D
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. My favs are the black one and the last one. :)
    Fashion Happenss

    OdpowiedzUsuń
  15. Trudny wybór :) Mam dylemat ;)
    Zapraszam do mnie. Zaobserwujesz? Możesz liczyć na rewanż : )
    paulaaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdecydowanie czarne z białymi podeszwami! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Miętowe i białe nike są super :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi ostatnio strasznie się podobają Nike air force 1 i często je widuje *-*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja bym wybrała nike rosherun czarne albo miętowe lub Nike air force. :)
    Pozdrawiam
    Maja ♥
    http://friend-ffriend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. WSZYSTKIE!!!zapraszam do mnie:)moze wspólna obserwacja? hmm http://ewelynn.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja bym wybrałam nike force :*
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Powiedziałabym, że air force bo są przepiękne, ale jako odwieczna fanka air max'ow nie mogę nie napisać ze te bym wybrała :D Mam 7 par, 8 już do mnie leci z ameryki.
    uwielbiam szpilki i wysokie buty, ale jeśli płaskie i sportowe to tylko air maxy, :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja zdecydowanie wybrałabym nr 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie sa super *.*
    Extra gif ;*
    Dziękuję za kliki i miły komentarz♥
    Zapraszam: gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Mnie zdecydowanie podobają się najbardziej te drugie ;) Białe buty są piękne, ale czyszczenie ich to spore wyzwanie :D

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie też jest już nowy pościk : )

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja bym wzięła te 3 są idelane *.* A jak ich nie wybeirzesz to mozesz mi je kupić xd

    niikablog.blogspot.com  do wygrania perfumy i ANKIETA ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Sama nie wiem, wszystkie ładne!
    Ale najlepsze chyba 3 :))
    Pozdrawiam :)
    Mój blog :) KLIK

    OdpowiedzUsuń
  30. Hejka:) Świetny Blog!! Obserwuje^^ I licze na odwzajemnienie Bo dopiero 2 miesiące temu założyłam i nie mam zbytnio powodzenia więc dla mnie 1 klikniecie znaczy wiele:) http://sandra-suzy-blog.blogspot.com/ - Link do mojego Bloga:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. ooo jaaa <3 przy Tobie to każde buty wymiękają! gif z buziaczkiem jest najlepszy ever!!! (to w ogóle jest gif? nie wiem jak to sie nazywa :-D) w każdym bądź razie jesteś boska!!! :*:*:* słodka buziunia i genialne brwi ;-D
    jeżeli miałabym Ci doradzić to hmm trudny wybór...air maxy albo nike- te błekitne są extra <3
    jestem ciekawa co wybierzesz :-D kiedy masz urodziny? :**
    cieszę się że wreszcie doczekała się notki, teraz będę Ci zawracała dupkę o kolejną i to konieczne na dniach! :-D
    Buziaki misiaku :*:*

    OdpowiedzUsuń
  32. Mnie osobiście najbardziej podobają się te Air Maxy malinowe :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Te pierwsze wyglądają całkiem zachęcająco ;D

    http://joanna-passion-life-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Air Maxy chyba najbardziej :D

    Zapraszam: http://szarokolorowa1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. zupełnie nie mój styl, ale brałabym 1 jakbym już musiała ;p

    OdpowiedzUsuń
  36. Air maxy albo miętowe nike rosherun (są piękne :D). Air maxy są bardzo wygodne, polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nike Air Force <3

    http://lovett-lov.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. pierwsze albo 3 i białe :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Super design.
    Ciekawy blog. Zapraszam do mnie.
    Męski blog o modzie i lifestyl'u.

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Obserwacja za obserwację?
    Zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Tylko przypomnij w komentarzu.
    www.gabriel-data.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  40. ooo <3 dobrze wiedzieć, że buziaczek dla mnie ;-** ja również Ci przesyłam, niestety tylko takiego -----> :-* , bo moja buzia nie jest tak wyjściowa jak Twoja, żebym tworzyła takie fajne gify! :D
    28 marca to niedługo! :D szykuje się jakieś party?:D ja mam urodziny 21 kwietnia, więc w sumie też całkiem niedługo :P
    nowa notka u mnie, co oznacza Maleńka, że teraz znowu Twoja kolej na pościk :*

    OdpowiedzUsuń
  41. nike roshe run są świetne! :)

    http://aleksa-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne są te miętowe, ale miętowych do wszystkiego się nie założy :( Więc mój drugi faworyt to te pierwsze białe :)

    Dziękuję za miły komentarz u mnie! :*
    Obserwuję!
    Pozdrawiam i zapraszam częściej :)

    www.katee-m.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  43. nike rosherun te miętowe są świetne <3
    obserwuję ;) fajny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Hello would you want to see my new post? Then you go look. Keep in touch.

    Valentina.

    WWW.ZAGUFASHION.COM
    ZAGU FACEBOOK PAGE
    bloglovin follower

    OdpowiedzUsuń
  45. Ooooo to ja już biorę sie za wymyślanie życzeń :**
    co do butów to ja na twoim miejscu wybrałabym nike air force, samej mi się marzą <33
    śliczne zdjęcie <3
    pozdrawiam kochana :**
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe Wariatka ;** Jednak wybieram Air max'y♥

      Usuń
  46. ja wybrałabym 3 opcję
    jakos najbardziej mi się podobają :)
    pozdrawiam cieplutko ;*

    OdpowiedzUsuń
  47. nr 3
    hej zaczynam współpracować z sheinside możesz poklikać w ich baner na mioim blogu oraz w linki byłabym wdzięczna http://iza-izuu.blogspot.com/2014/03/sheinsidecom.html Jeśli nie to przepraszam za spam Dla ciebie to tylko chwilka a dla mnie to dużoo znaczy

    OdpowiedzUsuń
  48. These sneakers are uber cool, I need to get myself a pair. I am grateful for your kind comment over at mine.

    OdpowiedzUsuń
  49. Białe air maxy przepiękne *O*
    Także obserwuję :)

    http://kikax33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. MIĘTOWE są genialne :))

    pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja bym wybrała Air force <33

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. idealne na wiosenne sporty :D

    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  53. 3 - czarne podobają mi się najbardziej ;dd

    OdpowiedzUsuń
  54. Air maxy albo air force :D
    Super post xx
    http://mycolorfulthing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja bym wybrała 2 ^^
    imagine-yuki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. ojeej ja bym chciała air force 1 . marzą mi się takie butki są śliczne i podobno mega wygodne . śliczny gif ;*

    Buziaczki kochana ;**
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. +Obserwuję i dziekuję za odwiedziny an moim blogu. :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Miałam Air Max - nie byłam zadowolona - nie wygodnie mi się w nich chodziło ;/

    OdpowiedzUsuń
  59. Mi się strasznie podobają Air Force 1, ale Maxy też są śliczne więc chyba ci nie pomogę ;c

    Mój blog :)
    Będę bardzo szczęśliwa jeśli klikniesz w baner :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetny post. Wpadniesz do nas i tez poklikasz w baner lub linki do choies? Będziemy Ci bardzo wdzięczne.
    http://www.nutka-and-ludka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Nie jestem fanka butów sportowych ale ja bym wybrałam 3 opcja czarna!:)
    Zapraszam do mnie alicebyfashion.blogspot.com
    New post

    OdpowiedzUsuń
  62. Nie wiem! Serio :) Wszystkie mi się podobają i ja sama jestem posiadaczką tych trzech rodzajów :D Te ostatnie są chyba najlepsze, bo najwygdniejsze i super na upały :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Woooow, zazdroszczę ;3 Oddaj chociaż jedną parę... ;pp

      Usuń
  63. Koniecznie Air Force! <3
    Nosiłabym! :D
    :*

    OdpowiedzUsuń
  64. Ciężko wybrać , bo wszystkie fajne. Jeśli oryginalnie to 2 a jak klasyka to 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  65. mi najbardziej podobają się 1! :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w baner Sheinside,będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  66. wybrałabym wszystkie, ale najbardziej podobają mi się te czarne z 3 zestawu - klasyczne i ładnie wyprofilowane :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Czarne nike z białą podeszwą. Bardzo mi się podobają, są świetne i pasowałyby do wielu rzeczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  68. świetny post! trafiłam tutaj przypadkiem, ale na pewno zostaję na dłużej!

    by-mandyrainbow.blogspot.com
    może jesteś zainteresowana wzajemną obserwacją?
    (jeśli tak zaobserwuj i powiadom mnie o tym w komentarzu x)

    OdpowiedzUsuń
  69. ja wybralabym biale maxy lub force'y ale to juz twoja sprawa i twoj gust co sama wybierzesz :)
    Nowy post, liczę że przeczytasz i się trochę uśmiechniesz :)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. O rany, ciężki wybór... Maxy są moją miłością, ale wszystkie te modele mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  71. zdecydowanie air max'y ;)

    buziaczki kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  72. rzeczywiście trudny wybór, ale chyba wybrałabym air force :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Ciężki wybór ale ja chyba wybrałabym air maxy. Świetny blog :) Co powiesz na wspólną obserwację? Ja już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Ja wybrałabym 3 ;)) Ale ostatnio jest szał na air maxy ;) wiec może 1 lub 3 ;))?
    http://thebalanceofmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Oj kochana, pokazałaś tutaj tyle pięknych najeczek , że ciężko :D Najbardziej mnie urzekły te jasne z czarnym akcentem (obrazek gdzie w tle jest logo audi ) . Chętnie bym takie przygarnęła :D
    a do Twoich urodzinek już nie długi czas :D
    Buziaki kochana ; *

    OdpowiedzUsuń
  76. air maxy! świetne są te różowe <3

    OdpowiedzUsuń
  77. Kurczę, a jeszcze parę godzin temu postanowiłam, że też chce sobie takie kupić na wiosnę! Dla mnie zdecydowanie Air Max, no ewentualnie Air Force:)


    Pozdrawiam i dziękuję za miłe słowa,
    www.IWASJA.blogspot.com

    PS Zachęcam do obserwowania i wpadania częściej! Ja z chęcią zostanę u Ciebie na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  78. ja tam do air maxów przenigdy się nie przekonam, jak dla mnie są okropne i nie wiem co wszyscy w nich widzą :P
    ale airforce i runy są super :)

    OdpowiedzUsuń
  79. jak dla mnie najlepsze są 3 :)

    lilac-fleur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. I went to say hello. Hello dear, follow me, let's keep in touch.

    Valentina.

    WWW.ZAGUFASHION.COM
    ZAGU FACEBOOK PAGE
    bloglovin follower

    OdpowiedzUsuń
  81. te miętowe są śliczne :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. mam air maxy, uwielbiam je <3
    Co powiesz na wspólną obserwację? :))
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  83. Ja mam air maxy i je kocham <3 Najlepsze buty jakie mam,teraz przymierzam się do kupna 3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  84. Ja 1 ;)

    http://olusiek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. oczywiście że nike rosherun :)

    OdpowiedzUsuń
  86. u u u właśnie piszę setnego komcia ;-D
    u mnie nowa notka Kochana :* i oczywiście czekam na obiecane zdjątka :* doszła paczuszka z allegro? czekam z niecierpliwością <3 :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  87. Air forcy:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/03/beating-heart.html

    OdpowiedzUsuń
  88. I looove all of those Nike!! :D Interesting post :) have a nice weekend!!**


    Le Trendy Charm BLOG
    Le Trendy Charm FACEBOOK

    OdpowiedzUsuń
  89. Sama nie wiem... wszystkie piękne, ale raczej Air forcy ;)

    martyna-k.blogspot.com <--- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  90. też bym się nie mogła zdecydować...
    ja bym wzięła chyba air maxy :D

    https://www.facebook.com/takemystyle?ref=hl
    http://take-my-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  91. nie mój styl, ale jak już coś to pierwsze -oczywiście białe. albo drugie. ;))

    www.cukrowana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń